utorak, 24. rujna 2024.

Filip Grahovac vlasnik Pontiaca iz 1953. godine vozit će u njemu mladence na vjenčanjima

Domovina net: Vijesti iz Slatine, Virovitičko-podravske županije, Slavonije i Baranje, te Lijepe naše; kontakt-dragutinfisli@gmail.com

          Filip i djed Toni 
Osamdesetogodišnji Toni Akmačić Ćeber iz Nove Gradiške bio je donedavno ponosni vlasnik Pontiaca iz 1953. godine, kojeg je uvezao iz Australije gdje je živio 30 godina. Njegov metalni ljubimac proizveden je u Kanadi, vožen je u Americi, potom i u Australiji, da bi na kraju završio u Slatini. 

Naime, djed Toni svog je metalnog ljubimca prije koji tjedan poklonio svom unuku Filipu Grahovcu iz Slatine. Filip Grahovac sin je poznatog Slatinčanina, prvaka svijeta u hrvanju u veteranskoj konkurenciji u diviziji B od 40 do 45 godina Josipa Grahovca iz 2014. godine. 

Po uzoru na svog djeda, sadašnji vlasnik ovog prekrasnog oldtimera kaže da će u Pontiacu voziti mladence. 

- Djedov poklon me je pomalo iznenadio, iako smo nekoliko puta razgovarali o tome nisam mislio da bi se on mogao oprostiti od svog ljubimca. Djed Toni je s njime vozio mladence na svadbama, a i ja mislim nastaviti s tom praksom, jer, kako mi je rekao, mladenci i svi svatovi su bili oduševljeni automobilom. Automobil sam registrirao na običnu registraciju, a na godinu ga mislim registrirati kao povijesno vozilo te se učlaniti u Oldtimer klub Virovitica i ići na izložbe i druženja sa drugim članovima kluba. Izrazito sam zahvalan djedu na ovom velikom poklonu - ispričao nam je Filip Grahovac. 

- Kako mi je djed rekao, na Pontiacu su svi dijelovi originalni, uključujući i bijele gume. Izuzetak su jedino maglenke i sirena koja se pokvarila pa ju je morao zamijeniti. Kolika je sada vrijednost automobila ne bih znao, ali mi je djed rekao da vrijedi preko pedeset tisuća eura. Kao ni djed, ni ja ga nikada ne bih prodao. Pontijacu se je više od mane obradovao moj otac, koji ovih dana ne ispušta volan iz ruku - dodao je 24-ogdišnji Filip. 
U Pontiacu proizvedenom 1953. u Kanadi fotografirali su se mladenci u okolici Nove Gradiške, a uskoro će to moći i mladenci u Slatini i Virovitičko-podravskoj županiji, pa i šire. (adf; Foto: privatan arhiv i O. Hršak)
Foto:





Trgovina Megamont na adresi Ulica bana Jelačića 2 Slatina ima sve, ''od igle do lokomotive''! Što to trgovina Megamont Slatina nudi pogledajte na MEGAMONT.