subota, 17. lipnja 2017.

Vicevi za dobro jutro, jer smijeh je lijek za dušu

Domovina net: Vijesti iz Slatine, Virovitičko-podravske županije, Slavonije i Baranje, te Lijepe naše; kontakt-dragutinfisli@gmail.com



Dobro vam jutro poštovani čitatelji!

Pijanac ide glavnom ulicom, zaustavi se i počne pišati. Policajac ga spazi i uzvikne:
-Sram vas bilo! Kazna 50 kuna.
Pijanac traži po svim džepovima i konačno pronađe 100 kuna. Sada policajac traži 50 kuna za vratiti, ali ih ne može naći. Na to će pijanac:
-Pišaj i ti, ja častim 😊


Dođe Štef s vatrogasne zabave doma i povraća svu onu silnu kotlovinu i odojka po dvorištu... Primjeti to njegov vjerni pas i počne ga lizati po licu da ovaj dođe k sebi... a Štef se okrene prema psu mrtav pijan:
-Jebate, a gde sam tebe pojel!? 😊


Mujo i Haso otišli na nogometnu utakmicu. Dogovore se da kad netko zabije gol, obadvojica će popiti gutljaj piva. Utakmica završi 0:0, a Mujo će Hasi:
-Haso, ajd idemo mi na košarkašku utakmicu. 😊


Pijani Mujo u tramvaju:
-Gospođo, nisam vidio u životu ružniju ženu od vas.
-Ni ja nisam vidjela pijaniju svinju od vas. - odgovori gospođa.
-To je istina gospođo, ali to će mene držati samo do ujutro. 😊

Zamolba
Dragi čitatelji molimo Vas da ponekad kliknete na reklamu ispod članka.Vas to neće koštati ništa, a nama će nešto značiti. Hvala unaprijed!
(Domovina net)
⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩