ponedjeljak, 22. travnja 2024.

[FOTO] Prisebnošću i brzom reakcijom Dinka Brezeca spašena starija ženska osoba iz goruće kuće

Domovina net: Vijesti iz Slatine, Virovitičko-podravske županije, Slavonije i Baranje, te Lijepe naše; kontakt-dragutinfisli@gmail.com


''Ne smatram da sam nekakav heroj, vjerujem da bi to učinili i drugi...''

Dežurstvo Županijskog vatrogasnog operativnog centara u Slatini je u 18.30 sati zaprimilo dojavu o požaru na obiteljskoj kući u Ulici Matije Gupca kbr. 271 Slatina. 

Na mjesto događaja Javna vatrogasna postrojba grada Slatine odlazi s pet vozila i osam vatrogasaca te zatiče kuću skoro cijelu zahvaćenu plamenom, čemu je pridonesao vrlo jak vjetar. Slatinski vatrogasci su oko 21 sat lokalizirali požar te spriječili širenje vatre na susjedne kuće, a u 22 sata požar u potpunosti ugasili.

O ovom događaju je svjedočio predsjednik Nogometnog kluba Dinamo iz Josipova Dinko Brezec, koji se s prijateljima u Josipovo vračao s gledanja nogometne utakmice u Novoj Šarovki. 

- Prolazio sam automobilom s kolegama tom ulicom i primijetili smo da iz kuće izlazi gusti dim, a i plamen je već zahvatio krov kuće. Odmah sam stao, izišli smo van iz automobila a kolega je uzeo mobitel i nazvao vatrogasce. U tom trenutku se zaustavio još jedan automobil, te nam je vozač rekao da u toj kući inače živi jedna starija žena. Nisam dvojio ni trenutka, otišao sam do ulaza s dvorišne strane i zazvao moguće osobe koje se nalaze u požarom zahvaćenom objektu. Kada sam ušao u prostoriju prepunu dima, nisam mogao vidjeti ništa i teško sam disao jer je dima bilo mnogo, pozivao sam ''ima li koga'' na što sam čuo zapomaganje. Kao što sam rekao, ništa od dima nisam vidio, već sam krenuo prema glasu koji je zapomagao ''joj'' i rukom napipao osobu, podigao je i iznesao izvan kuće koju je sve više zahvaćao plamen. Izlaskom iz kuće vidio sam da se radi o starijoj ženi koja je jako kašljala i hvatala zrak - ispričao nam je Brezec te dodao:

- Ne smatram da sam nekakav heroj, vjerujem da bi to učinili i drugi. Sreća je što se zaustavio vozač automobila i rekao nam da tu netko živi, a ja sam instiktivno reagirao. Moram pohvaliti brzi dolazak vatrogasaca, stigli su za 5-6 minuta od dojave mog kolege Slivara, a ubrzo su stigli i policija i Hitna medicinska služba - zaključio je razgovor Dinko. 

Nakon pružanja prve medicinske pomoći, žena je odvezena vozilom Hitne na daljnju obradu jer se dosta ''nagutala'' dima. Uzrok izbijanja požara na obiteljskoj kuće bit će poznat poslije provedenog očevida od strane protupožarnog inspektora. 

Ovaj nesretni događaj je samo prisebnošću jednog hrvatskog branitelja dobio koliko-toliko sretan završetak, jer su kuća i unutrašnjost izgorjeli do neprepoznatljivosti. (adf; Foto: čitatelj i D. Fišli) 
Foto:









Darko Kupres i Dinko Brezec 
Trgovina Megamont na adresi Ulica bana Jelačića 2 Slatina ima sve, ''od igle do lokomotive''! Što to trgovina Megamont Slatina nudi pogledajte na MEGAMONT.

Klikom na reklame pomažete kvalitetnijem radu Domovina neta. Hvala!