nedjelja, 5. ožujka 2017.

Vicevi za dobro jutro, jer smijeh je lijek za dušu

Domovina net: Vijesti iz Slatine, Virovitičko-podravske županije, Slavonije i Baranje, te Lijepe naše; kontakt-dragutinfisli@gmail.com



Dobro jutro poštovani čitatelji!

Sudac pita osuđenog:
-Zašto ste ubili svoju suprugu, a ne njenog ljubavnika?
-Bilo mi je lakše ubiti jednu ženu nego svaki dan novog muškarca. 😊


Idu Mujo i Haso kući s posla.
Haso: Što ćeš prvo napraviti kad dođeš kući?
Mujo: Potrgat ću Fatine gaćice!
Haso: Toliko si napaljen?
Mujo: Ne! Toliko me žuljaju. 😊


Svađaju se dvije djevojke u teretani. Prva će:
-Zašto si spavala s mojim trenerom? - druga.
-Htjela sam provjeriti je li bolji od mojeg trenera! - prva.
-Pa mogla si jednostavno mene pitati! 😊


Boksač otišao na plažu. Na ručniku je ostavio zlatni sat i otišao u vodu. Pored sata ostavio je poruku:
NE DIRAJTE! JA SAM PRVAK U BOKSU!
Kad se vratio imao je što za vidjeti. Nema sata, ali ima poruka:
BOLI ME BRIGA, JA SAM PRVAK U TRČANJU! 😊


-Zamolba
Dragi čitatelji molimo Vas da ponekad kliknete na reklamu ispod članka.Vas to neće koštati ništa , a nama će nešto značiti. Hvala unaprijed!
(Domovina net)
⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩