četvrtak, 12. siječnja 2017.

Vicevi za dobro jutro, jer smijeh je lijek za dušu

Domovina net: Vijesti iz Slatine, Virovitičko-podravske županije, Slavonije i Baranje, te Lijepe naše; kontakt-dragutinfisli@gmail.com



Dobro jutro poštovani čitatelji!

Kaže muž ženi:
'Usporedio sam troškove naše svadbe i vrijednost tvog miraza!'
'I?'
'Ispada da sam se oženio s tobom iz ljubavi!' 😂


Pita Perica mamu: 'Mama, jel' ti je tata kupio tu haljinu?'
'Nije, sine. Da sam ja čekala tvog tatu, ni tebe ne bih imala.' 😂


Pita učiteljica malog Ivicu: 'Koja je oznaka za vodu?'
'H2O.'
'A što znači H2O+H2O+H2O?'
'Hmmm... Pa poplava!' 😂


Policajac zaustavlja pijanca i pita ga: 'Kamo ste krenuli u ovo doba noći?'
Pijanac: 'Na predavanje.'
Policajac: 'Ma tko sad drži predavanje?'
Pijanac: 'Moja žena.' 😂

-Zamolba
Dragi čitatelji molimo Vas da ponekad kliknete na reklamu ispod članka.Vas to neće koštati ništa , a nama će nešto značiti. Hvala unaprijed!
(Domovina net)
⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩