srijeda, 26. srpnja 2017.

Vicevi za dobro jutro, jer smijeh je lijek za dušu

Domovina net: Vijesti iz Slatine, Virovitičko-podravske županije, Slavonije i Baranje, te Lijepe naše; kontakt-dragutinfisli@gmail.com



Dobro vam jutro poštovani čitatelji najčitanijeg lokalnog medija!

Ulazi Mujo u kafić i još s vrata se dere:
'Konobar, daj pivo!'
'Koje?'
'Kako tko je? Pa, Mujo je!' 😊


Vraća se čovjek kući sav tužan od doktora. Pita ga žena što je bilo:
'Bio sam kod liječnika, pregledao me je i dao mi tablete. Rekao mi je da ću ih morati piti do kraja života.'
'Pa, ne vidim ništa strašno u tome.'
'Dao mi je samo tri tablete.' 😊


Hoda policajac ulicom i spazi čovjeka na balkonu kako davi ženu.
'Hej, vi gore! Jeste li normalni? Ubit ćete tu ženu!'
'Nije mi to žena! To mi je punica!'
'Ma vidi ti staru - baš je žilava!' 😊


Pročitao djed negdje da je kruh odličan protiv impotencije i evo ti njega u pekari:
'Molim vas pet kilograma kruha.'
'Ma, što će vam pet kilograma? Pa, stvrdnut će vam se!'
'Dajte mi onda 15 kilograma!' 😊


Promo: ''Boutique Darija'' Ulica Vladimira Nazora 56a Slatina,preko puta Pizzerije Ivona, tik uz lokal Hrvatske lutrije


Zamolba
Dragi čitatelji molimo Vas da ponekad kliknete na reklamu ispod članka.
Vas to neće koštati ništa, a nama će nešto značiti. Hvala unaprijed!
(Domovina net)
⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩