utorak, 21. ožujka 2017.

Vicevi za dobro jutro, jer smijeh je lijek za dušu

Domovina net: Vijesti iz Slatine, Virovitičko-podravske županije, Slavonije i Baranje, te Lijepe naše; kontakt-dragutinfisli@gmail.com



Dobro jutro poštovani čitatelji!


Došla Muji punica u goste. Pita je Mujo: 'Do kad ćete ostati?'
Punica: 'A, dok vam ne dosadim.'
Mujo: 'Pa, zašto tako kratko?' 😊


Djed veli unuku: 'Sakrij se brzo, evo nastavnika, a danas nisi išao u školu!'
A unuk će: 'Bolje se ti sakrij, ja sam im javio da si ti jutros umro!' 😊


Dođe Mujo pijan kući i odjednom se čuje – tras! Pita Fata: 'Mujo, što je to palo?'
'Kaput', odgovara Mujo.
'Kako se kaput toliko čuje?'
'Bio sam ja u njemu!' 😊


 Izvede učiteljica Muju pred ploču na kojoj visi zemljopisna karta: 'Mujo, nađi mi Ameriku.'
'Evo je.'
'Dobro, sjedi na mjesto.'
'Haso, tko je pronašao Ameriku?'
'Pa, Mujo!' 😊


-Zamolba
Dragi čitatelji molimo Vas da ponekad kliknete na reklamu ispod članka.Vas to neće koštati ništa , a nama će nešto značiti. Hvala unaprijed!
(Domovina net)
⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩