ponedjeljak, 20. veljače 2017.

Vicevi za dobro jutro, jer smijeh je lijek za dušu

Domovina net: Vijesti iz Slatine, Virovitičko-podravske županije, Slavonije i Baranje, te Lijepe naše; kontakt-dragutinfisli@gmail.com



Dobro jutro poštovani čitatelji!

Razgovaraju dva lažova:
-Jesi čuo za Atlantski ocean?
-Jesam.
-E vidiš, ja sam ga preplivao.
-A jesi li ti čuo za Mrtvo more?
-Pa naravno da jesam.
-E vidiš, ja sam ga ubio. 😁


Poslije seksa muškarci imaju isti problema kao i poslije ubojstva.
Što s tijelom koje leži pored njih? 😁


Došao Hercegovac u Zagreb prodati Mercedes. Cijeli dan ga ljudi gledali, ali nitko ozbiljno. Tek naveče dođe jedan Zagrepčanin:
-Buš mi dal krug, da vidim kak' vozi? Ak' bude dobar, uzimam!
Pristane Hercegovac i da Mercedesa na probu. Međutim, Zagrepčanina s Mercedesom nema. Vrati se Hercegovac kući i kaže ocu:
-Tata, prodao sam auto.
-Super! Po kojoj cijeni?
-Po nabavnoj, tata, po nabavnoj! 😁


Liječnik govori mladoj plavuši:
-Vi ili imate gripu, ili ste u drugom stanju!
-Oh, sigurno sam u drugom stanju. Ne znam od koga sam mogla dobiti gripu! 😁

-Zamolba
Dragi čitatelji molimo Vas da ponekad kliknete na reklamu ispod članka.Vas to neće koštati ništa , a nama će nešto značiti. Hvala unaprijed!
(Domovina net)
⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩