petak, 9. prosinca 2016.

Vicevi za dobro jutro, jer smijeh je lijek za dušu

Domovina net: Vijesti iz Slatine, Virovitičko-podravske županije, Slavonije i Baranje, te Lijepe naše; kontakt-dragutinfisli@gmail.com



Dobro jutro poštovani čitatelji!

Plavuša se našla s prijateljicama na piću i, malo po malo, napije se k’o majka. Sjedne ona takva u auto i krene kući, no već nakon dva zavoja izgubi kontrolu nad autom i zabije se u tramvaj.
Dođe policija i kreće uviđaj, pa do plavuše dođe pandur i reče strogim glasom:
– Gospođo, utvrdili smo nepobitno da je za vašu nesreću kriv alkohol!
Plavuša ga pogleda i odmahne pijano rukom:
– Supeeer … ja sam već mislila da sam ja kriva! 😃


Mala Mare dođe kući iz škole sva nasmijana i kaže mami:
– Ante mi je danas pokazao svoju pišu!
VIC DANA  
Mala Mare dođe kući iz škole…
Mala Mare dođe kući iz škole sva nasmijana i kaže mami:
– Ante mi je danas pokazao svoju pišu!
Prije nego što je mama uspjela bilo što reći, Mare će:
– Podjsetio me je na kikiriki!
Mama odahne i nasmije se:
– Tako malen je bio?
Mare odgovori:
– Ne… tako slan! 😃


Sjede Mujo i Haso na santi leda, tek će Mujo odjednom:
– Spašeni smo, spašeni smo!!!
– Kako znaš da smo spašeni? – pita Haso sumnjičavo.
A Mujo odgovori razdragano mašući:
– Evo, dolazi Titanic. 😃


Mali Ivica došao na prvi sat seksualnog odgoja u školi,pa učiteljica pita razred:
– Djeco, znate li kako ste došli na svijet?
Digne se Ivana:
– Mene je donijela roda!
Odmah skoči i Ana:
– A mene je poslala tetka iz Amerike!
Učiteljica upita Ivicu:
– Ivicem jel’ ti znaš kako si došao na svijet?
Ivica zbunjeno promuca:
– Ovaaaj … mi smo vam siromašni pa nas je tata sve napravio sam. 😃

-Zamolba
Dragi čitatelji molimo Vas da ponekad kliknete na reklamu ispod članka.Vas to neće koštati ništa , a nama će nešto značiti. Hvala unaprijed!
(Domovina net)
⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩