nedjelja, 11. prosinca 2016.

Vicevi za dobro jutro, jer smijeh je lijek za dušu

Domovina net: Vijesti iz Slatine, Virovitičko-podravske županije, Slavonije i Baranje, te Lijepe naše; kontakt-dragutinfisli@gmail.com



Dobro jutro poštovani čitatelji!

Hoda policajac ulicom i spazi čovjeka na balkonu kako davi ženu.
'Hej, vi gore! Jeste li normalni? Ubit ćete tu ženu!'
'Nije mi to žena! To mi je punica!'
'Ma vidi ti staru - baš je žilava!' 😆


 Vraća se čovjek kući sav tužan od doktora. Pita ga žena što je bilo:
'Bio sam kod liječnika, pregledao me je i dao mi tablete. Rekao mi je da ću ih morati piti do kraja života.'
'Pa, ne vidim ništa strašno u tome.'
'Dao mi je samo tri tablete.' 😆


 Ulazi Mujo u kafić i još s vrata se dere:
'Konobar, daj pivo!'
'Koje?'
'Kako tko je? Pa, Mujo je!' 😆


 Trojica zatvorenika prenose kamenje na Golom otoku i počnu pričati:
'Zašto ste vas dvojica tu?'
'Ja sam svaki dan kasnio na posao, pa su me optužili da planiram revoluciju.'
'A ja sam svaki dan dolazio ranije na posao, pa su me optužili da špijuniram.'
'Nevjerojatno! Ja sam svaki dan dolazio točno na posao, pa su me optužili da sam ušvercao sat sa zapada!' 😆

-Zamolba
Dragi čitatelji molimo Vas da ponekad kliknete na reklamu ispod članka.Vas to neće koštati ništa , a nama će nešto značiti. Hvala unaprijed!
(Domovina net)
⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩