petak, 20. svibnja 2016.

Pjesma i radionica o pužu u Gradskoj knjižnici

Vijesti iz Slatine, Virovitičko-podravske županije, Slavonije i Baranje, te Lijepe naše; kontakt-dragutinfisli@gmail.com





Poznati  puž iz pjesme odgajateljice Tamare Majer dobio je na radionici Društva „Naša djeca“ Slatina i svoje materijalno utjelovljenje .

Volonterke društva  priredile su za svoje najmlađe korisnike i njihove roditelje u četvrtak, 19. svibnja u Gradskoj knjižnici i čitaonici Slatina zanimljivu kreativnu radionicu izrade lika puža. Korišten je tvrdi papir u bojama, tekstil zanimljivih uzoraka i žuta traka. Puž je , uz malo vještine u savijanju materijala, mašte i vrijednih ruku Volonterki, djece i roditelja, dobio svoj lik na zelenom hamer-papiru.  Svaki puž pričao je svoju priču, ali svi su nastali motivirani pjesmom odgajateljice Tamare Majer koju ćemo Vam napisati:

Puževa pjesma

Kažu da sam spor,jako,jako spor,
da na vrijeme stignem,treba mi motor.
Kažu da sam mali, jako, jako,mali,
volim biti mali, ništa mi ne fali.

Pripjev:
Neka svako dijete
 ima svoja prava,
kao puž sa kućom svojom,
neka uvijek ima gdje da spava.
A to što imam roge
 što se koga tiče,
ako sam drugačiji ja nisam lose biće /2×

Kažu da se lijepim,jako, jako lijepim,
ja vam se u trenu za srce zalijepim.
Ali ja sve volim,
jako, jako volim,
voli i ti mene,kad te lijepo molim.

Pripjev:
Neka svako dijete ima svoja prava,
kao puž sa kućom svojom,
neka uvijek ima gdje da spava.
A to što imam roge,
 što se koga tiče,
ako sam drugačiji
 ja nisam lose biće /2×

Autor pjesme:Tamara Majer

Kraj radionice protekao je u pjesmi i slatkišima zahvaljujući rođendanu jedne djevojčice.

Pridružite nam se i Vi! Priča se o pužu se nastavlja, otkrijte njezin sadržaj!(Ana Knežavić)

Foto :