srijeda, 4. listopada 2023.

ICV radio danas slavi 57. rođendan: Ovo su ljudi čije glasove slušate od Đurđevca do Đurđenovca!

Domovina net: Vijesti iz Slatine, Virovitičko-podravske županije, Slavonije i Baranje, te Lijepe naše; kontakt-dragutinfisli@gmail.com


Priča o radiju, koji je danas od Đurđevca do Đurđenovca poznat kao ICV radio, započela je još davne 1966. godine. Na današnji dan prije 57 godina, na srednjem valu s 50 watnim odašiljačem RIZ-ove proizvodnje, koji je tadašnjem Radio Virovitici dao na upotrebu Radio Zagreb započelo je emitiranje programa na frekvenciji 202,2 m.  S prvobitne lokacije u potkrovlju dvorca Pejačević, 1990. godine Radio Virovitica preselio je na sadašnju adresu, u popularnu virovitičku “Osmicu” na sada, u eteru često spomenut, 9. kat.

Svih 24 sata, 7 dana u tjednu upravo s 9. kata odašilje se zvuk koji preko četiri frekvencije 92,9, 93,7, 91,8, 96,3 Mhz, stiže u svaki kutak Virovitičko-podravske, ali i dijelove Osječko-baranjske i Koprivničko-križevačke županije. Uz njega odrastaju generacije, a već nekoliko godina najslušaniji je radio u okruženju s programom koji nudi „za svakoga po nešto“. Zbog toga se trudimo svakoga dana biti još bolji, aktualni, nuditi točne i pravovremene informacije što i predstavlja misiju ICV radija.

Osim toga, misao kojom se vodimo je i širenje pozitive u moru depresivnih informacija kojima nas svakodnevno bombardiraju. U nastavku upoznajte one koji ICV radio čine takvim kakav je.
Ovo je Bruno. Najstariji član ekipe ICV radija. Iako prvenstveno vjerno prati „događaje na terenu“ još uvijek kad god treba, „uskoči“ u eter jer ljubav prema radiju s godinama ne blijedi. – Kao i svaki drugi posao tako je i za rad na radiju potrebna ljubav prema tome poslu. Tu ljubav naslijedio sam od svoga oca. On je bio prvi koji se javio u eter Radija Virovitice. Nekada sam zbog strukture posla češće bio u programu, a sad po potrebi i zaista to odrađujem sa zadovoljstvom. Već dugi niz godina radio je dio mene i bez njega bih jednostavno bio nepotpun – kaže Bruno Sokele koji se svojim mladim duhom idealno uklapa u pomlađenu ekipu ICV radija.
Ako netko živi radio, onda je to definitivno naš Mario. Dobri duh ICV radija za kojega ne postoji radno vrijeme ni slobodan dan jer upravo iza najvećeg dijela programa stoji on. 

– Na ICV-radiju sam od svoje 21. godine.  Sada sam ih već naslagao… Na radiju obavljam poslove tonskog realizatora, glazbenog urednika, a od nedavno i voditelja. Slušate me u emisijama “Narodno veselje”, “Radio vremeplova“ i popularna emisija Čestitaka i  pozdrava najčešće je “moja”. Svoj posao volim iznad svega. Sakupljač sam gramofonskih ploča, dakle sve se vrti oko glazbe. Iskren sam, druželjubiv, ponekad i britak na jeziku, no ne uzmite uvijek sve “zdravo za gotovo” – kaže za sebe Mario Feketija koji uvjerljivo u svom radijskom dosjeu bilježi najveći broj sati za miksetom.
Kada s radija čujete onaj milozvučni, topao i glas kojemu vjerujete, onda znate da je to naša Renata. Ona je zadužena za onaj „ozbiljniji“ dio programa, odnosno na informativu pa zahvaljujući njoj informacije stižu do vas. 

– Ljubav između radija i mene dogodila se sasvim slučajno. Počela sam još kao studentica kroatistike i fonetike otkrivati ljepote rada u radijskom eteru, gdje se sve vrti oko riječi i glasa. Kada sam prvi put progovorila u eteru, shvatila sam koliko je glas moćno oružje i što se njime sve može postići: prenijeti ljudima informacije, podići atmosferu, donijeti toliko dobro raspoloženje ljudima ili ih pak ovisno o svom raspoloženju, odvesti u neku sjetu i tugu.

Na radiju sam radila sve i svašta, od čitanja i snimanja reklama, želja i pozdrava, vođenja jutarnjeg programa, snimanja radijskih emisija raznih tematika, razgovarala s poznatim i manje poznatim osobama, stekla brojna poznanstva, čak i prijateljstva s predivnim ljudima, od svojih starijih kolega, ali i općenito od gostiju kroz emisije naučila puno novih, korisnih i dobrih stvari, i o poslu i o životu… Trenutno sam urednica Informativnog programa ICV radija i brinem da sve informacije važne za slušatelje dođu do njih na vrijeme, da budu točne, sadržajne i zanimljive, te da ih usput i pročitam u radijskom eteru jasno, izražajno i smisleno.

Iako je moj prvotni posao na ICV-u oduvijek bio i bit će lektura, radio i ja smo i dalje povezani i naša ljubav se nastavlja – priča nam uvijek rječita Renata Turković – Kasumović, urednica Informativnog programa.
Idemo dalje. S informative i ozbiljnosti prebacujemo se u apsolutnu neozbiljnost, čistu pozitivu i dobroćudnost. On je Tomislav Maloča, o njegovoj pozitivnoj energiji ne treba puno pisati, dovoljno je samo uključiti radio ranim jutrom i  dobro se nasmijati. 

– Svi koji me poznaju znaju koliko mi radio kao medij znači, doslovno cijeli život sam znao da ću raditi ovaj posao, još kao dijete sam slušao radio i rastao uz njega. To mi je danas posao, posao koji omogućava kreativnost, ali i koji me ispunjava kao osobu. Radio je medij uz kojega sam puno naučio, naravno kroz razne sadržaje koje nudi, specijalizirane emisije, ali sam i razvijao svoje glazbene vidike, stjecao opću kulturu i znanje. Radio je jedini medij u kojega ne morate doslovno gledati već uz bilo koji drugi posao, vožnju automobilom ili dok kuhate ručak jednostavno uživati u glazbi, emisijama, informativi ili bilo kojem drugom sadržaju kojega donosi – ističe Tomislav Maloča, radijski voditelj s nedavno proslavljenim 10 godišnjim stažem na ICV-u.
A onda idemo dalje. “Poklopac loncu” otprilike je sintagma kojom možemo opisati voditeljski dvojac koji će vašem, i onom najtmurnijem jutru, sa svojim šalama, doskočicama, a ponekad i „podbadanjima“, dodati bar malo boje. Naravno, kako nastaviti priču, a nakon Tomislava ne spomenuti Ivanu. Oni osim radijskog etera dobro znaju kako naplatiti onaj dio u programu koji se zove REKLAME.

Iako i nakon pet  godina ranog buđenja još uvijek mrzvoljno stiže na posao, već nakon prvog javljanja u eter jutro joj ne smeta. Ona je Ivana. 

– Na radio sam u najmanju ruku došla slučajno. Pitanje profesorice na 3. godini fakulteta „bi li netko radio studentsku emisiju na ICV radiju“ bilo je dovoljno da radio postane moj put. Sve je započelo sa spomenutom studentskom emisijom koja mi je u doba studiranja bila „razbibriga“, a danas, pet godina kasnije, urednica sam ICV radija i ljubav prema ovom poslu ne može se mjeriti ni sa čim.

Za mene je radio emocija, nešto s čime započinjemo i završavamo dan. Na jedan vrlo nenametljiv način „hrani“ nas informacijama i opušta glazbom, što i je njegova najveća vrijednost. Najveća sreća u ovom poslu su zadovoljni slušatelji i činjenica da im kako oni vole reći „uljepšavamo dane“ i to je razlog zbog kojeg volim svoj posao – priča nam urednica ICV radija Ivana Vidas.
Posljednji, ali ne i manje vrijedan je naš Matej. Skroman i samozatajan sa svojim vrlo ugodnim glasom miljenik je slušateljica. Osim što sport vjerno prati i vrijedno na portalu icv.hr većinu vremena provodi, tu i tamo „priskoči“ u eter, a definitivno je u uz Marija zaslužan što je emisija Narodno veselje postala najslušanija emisija u programu ICV radija.

– Radio je prava stvar za popraviti raspoloženje dobrom glazbom i razbiti dosadu, upravo zato ga i volim – skromno kaže naš Matej Rajnović, voditelj kojega možete slušati u emisijama, ali i u redovnom programu.

Ukratko smo vam predstavili ljude koji putem radija stižu u vaše domove, na vaša radna mjesta, u vaše automobile i svakodnevno vas uveseljavaju, a najveća im je nagrada vaše povjerenje koje svojim slušanjem i činjenicom da je ICV radio najslušaniji radio, pokazujete.

Hvala vam dragi slušatelji, zbog vas smo tu gdje jesmo! (icv.hr)

Klikom na reklamu ispod pomažete kvalitetnijem radu Domovina neta. Hvala!
⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩