petak, 24. ožujka 2023.

Domovina net od sutra ponovo u pogonu!

Domovina net: Vijesti iz Slatine, Virovitičko-podravske županije, Slavonije i Baranje, te Lijepe naše; kontakt-dragutinfisli@gmail.com


Većna vas poštovanih čitatelja Domovine s područja Vorovitičko-podravske županije čula je da sam ja Dragutin Fišli (glavni i jedini odgovorni urednik Domovina neta) imao prometnu nesreću u nedjelju, 19. ožujka, te sam s dosta teškim ozljedama prevezen u Opću bolnicu Virovitica, gdje sam i sad dok ovo pišem na mobitelu. 

Pošto sam imao mnogo upita, što o mom stanju, što o radu Domovine, pa da pojasnim. Domovina od sutra ide ponovo redovito kao i 13 godina do sada. Ja sam relativno ok, 5 slomljenih rebara i lakat lijeve ruke, no velikih bolova više više nema.

Ono na što ću se uskoro osvrnuti je moj boravak u OB Virovitica i o svemu pomalo. 

Lijepo pozdrav svima, velika hvala onima koji su mi pružili podršku sa željama o brzom i uspješnom ozdravljenju. Čitamo se! (Dragutin Fišli)

Službeno priopćenje policije

U Slatini je danas (nedjelja) oko 17:30 sati došlo do naleta vozila na biciklista.

Kako službeno doznajemo, 24-godišnjakinja je upravljajući osobnim automobilom kroz grad Slatinu, oduzela prednost prolaska biciklistu i prouzročila prometnu nesreću.

- Dolaskom do raskrižja 24-godišnjakinja nije zaustavila vozilo na znak izričitih naredbi “STOP”. U tom trenutku je cestom, koja je prometnim znakom označena kao cesta s prednošću prolaska, naišao 56-godišnji biciklist koji je biciklom udario u prednja desna bočna vrata automobila. Muškarac je od udara pao na kolnik i zadobio ozljede, a zatim je prevezen u Opću bolnicu Virovitica gdje su mu ozljede okvalificirane kao teške tjelesne ozljede - stoji u priopćenju PU virovitičko-podravske.

U prometnoj nesreći nastala je materijalna šteta, a sudionici prometne nesreće su alkotestirani bez reakcije na alkohol. Protiv 24-godišnjakinje bit će ponesena adekvatna pismena. (PU virovitičko-podravska, icv.hr; Foto: čitatelj)