petak, 23. lipnja 2017.

Vicevi za dobro jutro, jer smijeh je lijek za dušu

Domovina net: Vijesti iz Slatine, Virovitičko-podravske županije, Slavonije i Baranje, te Lijepe naše; kontakt-dragutinfisli@gmail.com



Dobro vam jutro poštovani čitatelji!

Dođe Mujo na tržnicu i pita koliko su jabuke?
-Što više kupiš to su jeftinije! – kaže trgovac.
-Dobro, tovari dok ne bude besplatno! – kaže Mujo. 😊


Ženi se Enis, ali u srijedu. Pita njega Haso:
-Mujo što se ženiš u srijedu, kad svi drugi prave svadbu subotom?
-Pa ne želim si pokvariti vikend. 😊


Pričaju telefonom Mujo i Haso:
-Gdje si ti Haso?
-Evo me u Norveškoj.
-Gdje je to?
-Pa, kako da ti objasnim. Imaš li globus?
-Imam.
-E to ti je odmah ispod šarafa. 😊


Predstavlja Japanac svoju obitelj Muji:
-Ovo je moja žena Mi San, moja šogorica Ni San i moja punica Ti San.
Mujo kaže:
-Ovo je moja žena Nju Sam, moja šogorica Nju Bi i moja punica Nju Ti. 😊

Zamolba
Dragi čitatelji molimo Vas da ponekad kliknete na reklamu ispod članka.Vas to neće koštati ništa, a nama će nešto značiti. Hvala unaprijed!
(Domovina net)
⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩