ponedjeljak, 12. lipnja 2017.

Poticanje rada s darovitom djecom i učenicima

Domovina net: Vijesti iz Slatine, Virovitičko-podravske županije, Slavonije i Baranje, te Lijepe naše; kontakt-dragutinfisli@gmail.com


Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta donijelo Odluku o financiranju projekata iz Poziva Poticanje rada s darovitom djecom i učenicima na predtercijarnoj razini. Projekt „Budi STEMpatičan!“ koji je napisala VIDRA Agencija za regionalni razvoj Virovitičko-podravske županije u suradnji s Upravnim odjelom za prosvjetu, kulturu, šport i tehničku kulturu VPŽ, prihvaćen je za financiranje u maksimalnom iznosu od 926.091,10 kuna.

Projekt je prijavljen u okviru Poziva na dostavu projektnih prijedloga – Poticanje rada s darovitom djecom i učenicima na predtercijarnoj razini (Europski socijalni fond – Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.). Nositelj projekta je Virovitičko-podravska županija s 21 partnerom: 14 osnovnih i 7 srednjih škola kojima je županija osnivač.

Ovim će projektom odgojno-obrazovni djelatnici edukacijama nadograditi svoja znanja za prepoznavanje i rad s darovitim učenicima u STEM području – području prirodoslovnih i matematičkih znanosti, tehnologije i inženjerstva, kroz razvoj novih modela te prilagođavanjem oblika rada koji odgovora sklonostima, sposobnostima i interesima darovitih STEM učenika.

Virovitičko-podravska županija redovito se prijavljuje na natječaje koji se financiraju iz EU fondova i time potiče sustav obrazovanja a po prvi puta aktivnosti projekta i sredstva bit će utrošena na rad s darovitim učenicima koji će time unaprijediti svoja znanja u STEM području koje je prepoznato kao transformacijski pokretač gospodarstva. Zahvaljujući provedenim EU projektima u školama na području županije podignut je odgojno-obrazovni standard, ali i kvaliteta boravka i prehrane. (vpz.hr)

Zamolba
Dragi čitatelji molimo Vas da ponekad kliknete na reklamu ispod članka.Vas to neće koštati ništa, a nama će nešto značiti. Hvala unaprijed!
(Domovina net)
⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩