petak, 19. svibnja 2017.

Odgovor gradonačelnika Ivana Roštaša na pismo predsjednika SDP-a grada Slatine Kazimira Libla

Domovina net: Vijesti iz Slatine, Virovitičko-podravske županije, Slavonije i Baranje, te Lijepe naše; kontakt-dragutinfisli@gmail.com


Kazimire, predsjedniče SDP-a Grada Slatine, taj utorak 16. svibnja 2017. godine u 10,30 sati razgovarao sam baš s tobom u uvjerenju da si vjerodostojna osoba koja može kompetentno razgovarati u ime svoje stranke i osoba koja drži do sebe i svojih članova koji su te izabrali za svog predsjednika. Koliko si svojim vođenjem stranke bez stranačkih kandidata i bez vlastitog programa u ovoj kampanji razočarao članove SDP-a Slatina to najbolje znaju oni i ne bih previše o tome. No, koliko si razočarao mene i naše sugrađane prosudit će sami građani Slatine na ovim izborima. Što se tiče činjenice, tko je dobar govornik a tko ne, najbolje ti znaš koliko ti baš ta osobina leži i koliko je sposobnost govorništva vezana uz tvoj lik. Isto, tako bilo bi jako lijepo i pohvalno da si rečenice u „svom“ pismu uz svoju fotografiju slagao sam, bez obzira na to što su krajnje nekorektne i netočne po svom sadržaju, no i sam znaš da to nije tvoj rukopis, da ti nisi profesor hrvatskog jezika niti književnosti, ali pokazuješ da isto misliš. Toliko o govorništvu. Međutim, činjenica da kroz tvoja usta progovaraju stranačke i izvanstranačke osobe koje u ovoj predizbornoj kampanji na vrlo prljav, nekorektan a često i nezakonit način blate mene i moje stranačke prijatelje, omalovažavaju  poduzetnike i investitore ovoga Grada pa i same građane, provodeći svoje osobne i privatne interese, najviše govori o tebi, tvom karakteru i tvojim sposobnostima. U tome si čak i mene iznenadio. Dozvolio si pojedincima i pojedinim obiteljima da privatiziraju tvoju stranku, pa vam je lista kandidata za Gradsko vijeće na ovim izborima u velikoj mjeri obojena članovima dvije ili tri obitelji. No, pravit ću se da to ne znam, to je ipak tvoj problem i tvojih stranačkih prijatelja.

Kazimire Libl, ne vjerujem da si ti zaboravio, a treba i javnost znati, da sam ja tebe, kao ratni zapovjednik, primio u ratnu postrojbu, odnosno da si pozvan braniti domovinu na inicijativu zapovjedništva kojem sam ja bio na čelu a onda smo se zajedno borili za demokraciju, kako kažeš u svojem pismu.

Poštujem te kao hrvatskog branitelja i cijenim tvoj doprinos u Domovinskom ratu. Stoga me čudi da danas neke druge osobe progovaraju kroz tvoja usta, puštaju otrovne strelice, obmanjuju javnost i lažu a kriju se iza tvoje fotografije. Kazimire, misliš li da smo se zajedno za takvu demokraciju borili?

Ne znam, koliko si sam svjestan, da kroz prljavu predizbornu kampanju svojim tvrdnjama o letargiji, apatiji i bezidejnosti najviše oslikavate sebe jer ne govorite o svom programu i svojim projektima već o projektima za koje je pripremljena projektna dokumentacija ili su projekti već planirani u našoj strategiji razvoja Grada Slatine. Strategiji, u čijoj izradi smo moj tim i ja časno i nesebično sudjelovali, koju smo usvojili na Gradskom vijeću i koju ćemo provesti u djelo u idućem mandatu.

Svjesni smo činjenice, isto kao i ti Kazimire, da je jedan broj mladih ljudi otišao iz Slatine, no ti ne želiš priznati činjenicu da je tako i u velikom broju drugih gradova u Hrvatskoj. Zato ću ti samo reći da smo u Gradu Slatini opremanjem poduzetničkih zona stvorili uvjete za dolazak investitora pa je u proteklih nekoliko godina u Slatini otvoreno nekoliko proizvodnih pogona koji danas zapošljavaju preko 340 pretežito mladih osoba. Negiranjem ove činjenice u vašoj prljavoj predizbornoj kampanji vrijeđate i te poduzetnike ali i omalovažavate buduće investitore koji su pokazali namjeru ulagati u Slatinu. Nisam siguran da si i ti toga svjestan Kazimire?

O Denisu, kao nestranačkom kandidatu za gradonačelnika, tebi kao političaru Kazimire, reći ću ti da sam zaključiš zašto se na sjednicama Gradskog vijeća, upravo taj gradski vijećnik, uvijek gurao dati  svoj glas za sve prijedloge vladajućih. No, sada su opet izbori, pa je i njegov novi osobni izbor na sceni. Možda je za četiri godine, netko drugi na redu? Tko zna ? Danas mu nisam dobar ja, a sutra možda ti ili netko drugi?

Moram na kraju ipak priznati Kazimire, da od tebe nisam očekivao pisma ovakvih prljavih sadržaja, punih laži i obmana. Što se tiče tvoje brige za moj džep, ako si mislio na mjesečno osobno primanje odnosno plaću ne moraš se brinuti, jer nemam problema sa svojim egom, mirno i samouvjereno čekam izbore i siguran sam da nećeš imati prigodu za zlobu i veselje. A ako javnosti aludiraš na nešto drugo ili ne daj Bože nezakonito, drugi put Kazimire malo bolje razmisli o svom izražavanju jer ti neću više opraštati ono vaše poznato: „Kako, ne kužiš šegu?“. Ipak ću te zamoliti da šegu takve i slične vrste ostaviš za nekoga sebi bližega.

Ti si Kazimire, kao hrvatski branitelj, ako se ne varam, već duže vrijeme u mirovini, pa ne znam što ti je ovo sve trebalo. No, želim ti svu sreću i zdravlje. Uostalom to si i ti meni Kazimire zaželio.

Predsjednik HDZ-a grada Slatine,
Ivan Roštaš

Lokalni izbori 2017.



Zamolba
Dragi čitatelji molimo Vas da ponekad kliknete na reklamu ispod članka.Vas to neće koštati ništa, a nama će nešto značiti. Hvala unaprijed!
(Domovina net)
⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩