nedjelja, 30. travnja 2017.

Vicevi za dobro jutro, jer smijeh je lijek za dušu

Domovina net: Vijesti iz Slatine, Virovitičko-podravske županije, Slavonije i Baranje, te Lijepe naše; kontakt-dragutinfisli@gmail.com



Dobro vam jutro poštovani čitatelji!

Djevojka: 'Gdje je moj rođendanski poklon?'
Dečko: 'Vidiš li onaj crveni ferrari ispred one zgrade?'
Djevojka: 'Da, da! Vidim ga!'
Dečko: 'E, pa u takvoj istoj boji sam ti kupio lak za nokte.' 😊


Kuca plavuša po stupu ulične rasvjete kad naiđe policajac i pita je: 'Zašto kucate ovdje?'
Plavuša odgovara: 'Pa, piše da se iznajmljuje stan, ali nitko mi ne otvara!'
Policajac: 'Baš čudno, a i svjetlo im gori...' 😊


Kupio Mujo za rođendan Fati dijamantski prsten. Sretne ga Haso i pita: 'Mujo, zar nije Fata za rođendan željela sportski auto?'
'Ma, je, ali gdje ću naći lažan auto?!' 😊


'Zove žena muža na mobitel i dere se: 'Gdje si ti, idiote?!'
Muž: 'Draga, znaš onu zlatarnu gdje si se zaljubila u onu ogrlicu za koju sam ti rekao da će jednog dana biti tvoja?'
Žena: 'Daaaa?'
Muž: 'E, pa ja sam u kafiću preko puta.' 😊

Lokalni izbori 2017.
Biraj sigurno!


Zamolba
Dragi čitatelji molimo Vas da ponekad kliknete na reklamu ispod članka.Vas to neće koštati ništa, a nama će nešto značiti. Hvala unaprijed!
(Domovina net)
⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩