četvrtak, 16. veljače 2017.

Vicevi za dobro jutro, jer smijeh je lijek za dušu

Domovina net: Vijesti iz Slatine, Virovitičko-podravske županije, Slavonije i Baranje, te Lijepe naše; kontakt-dragutinfisli@gmail.com



Dobro jutro poštovani čitatelji!

Kaže mali Ivica mami:
-Mama, mama, tata je opet pijan.
-Otkud to znaš?
-Eno ga opet brije ogledalo. 😂


Dva prijatelja piju u birtiji:
-Zašto žmiriš dok piješ?
-Rek'o mi doktor, da piće ne smijem ni pogledati! 😂


Prometni policajac zaustavlja pijanog vozača koji vozi u pogrešnom smjeru u jednosmjernoj ulici.
-Gdje si to krenuo?! - zagrmi policajac na pijanca.
-Nemam pojma, hik, a ionako sam zakasnio, hik, vidiš da se svi već vraćaju! 😂


Dolazi čovjek u kafić i naručuje tri piva. Pita ga konobar:
-Što će ti tri piva ako si ti jedan?
-Pa ja imam još 3 brata, a mi smo se dogovorili da kad budem u nekom kafiću da popijem pivo i za njih!
I to je trajalo nekoliko mjeseci! Jednog dana ulazi čovjek i naručuje 2 piva, a konobar ga pita:
-Što ne tri?
-Odlučio sam da od danas ne pijem. 😂

-Zamolba
Dragi čitatelji molimo Vas da ponekad kliknete na reklamu ispod članka.Vas to neće koštati ništa , a nama će nešto značiti. Hvala unaprijed!
(Domovina net)
⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩