Kako se već ranije i nagađalo, Facebook je danas najavio Timeline za fan stranice. Facebook će 30. ožujka ove godine sve poslovne stranice prebaciti na novi dizajn, a od danas je omogućeno i ručno prebacivanje klikom na Preview te potom na Publish now.
Obavijest: Preview
Obavijest: Publish now
Aktivacija Timelinea
Putem linka www.facebook.com/pages/status/ imate pregled svih vaših fan stranica. Klikom na "Turn on Preview" aktivirate testiranje Timelinea koji vidite samo vi admini, dok svi ostali vide stari izgled vaše fan stranice. Kada budete spremni, kliknite na "Publish Now" kako bi se Timeline vaše stranice prikazivao svima. Preview opciju možete testirati do 30. ožujka 2012. kada će Facebook sve fan stranice prebaciti na novi dizajn.
Cover fotografija
Prva stvar koju primjetite na Timelineu je cover fotografija fiksne veličine 851x315 piksela. Zaposlenik Facebooka, Gokul Rajaram, kaže kako je "cilj cover fotografije prikazati tvrtku na najbolji mogući način onakvom kakva ona uistinu je. Za restoran npr. to može biti slika popularnog jela, glazbeni bend može prikazati sliku covera albuma, a poslovni objekti sliku svojih klijenata kako koriste njihov proizvod."
No i kod dodavanja cover fotografije ima određenih pravila, tako da nije dozvoljeno stavljati slijedeće:
- Informacije o cijeni ili kupnji, kao što je npr. "40% popusta" ili "Preuzimite na našoj web stranici"
- Kontakt informacije poput web stranice, e-maila i telefona
- Facebookove značajke kao što su Like, Share i sl.
- Poziv na akciju poput "Nabavi odmah" ili "Reci svojim prijateljima"
Administracija
Jedna od novina fan stranica je i Admin Panel preko kojeg na jednom mjestu možete vidjeti zadnje obavijesti, nove lajkere, statistiku te poruke koje se u određenim slučajevima mogu razmjenjivati s korisnicima.
Aplikacije
Fotografije, lajkovi i aplikacije se nalaze na vrhu stranice. Fotografije se nalaze na prvom mjestu, ali svemu ostalom možete promijeniti redoslijed kako bi ljudi vidjeli ono najvažnije. Možete prikazati maksimalno 12 aplikacija, tako da dobro pripazite koje su vam aplikacije važnije od drugih.
Izdvojeni post
Možete izabrati jedan post koji će biti izdvojen na Timelineu na sedam dana. Izdvojeni post može usmjeravati korisnike prema određenoj promociji, fotografiji ili važnoj obavijesti. Ova značajka vam daje kontrolu što korisnici prvo vide na vašoj fan stranici.
Mogućnost izmjene naziva Facebook stranice
Za sve brendove koji su unijeli pogrešan naziv Facebook stranice, postoji rješenje. Naime, Facebook je napravio jednostavnu formu na www.facebook.com/help/contact_us.php?id=262629790471076 preko koje možete zatražiti izmjenu imena vaše Facebook stranice.
Putem linka www.facebook.com/about/pages možete pogledati video i saznati više o novim Facebook Timeline stranicama. Također, ispod se nalaze nekoliko screenshotova svjetskih i domaćih Facebook fan stranica.
Kakvi su vaši dojmovi oko novih Facebook fan stranica? Nama se sviđaju promjene, a vama?
(Frano Šašvari)postav/dff