Ljudi s Appluma, kreatori Edge Checkera, su analizirali više od milijun objava s 50.000 Facebook stranica. Testirali su teoriju da objave od strane aplikacija jednostavno ne stvaraju toliku interakciju fanova kao direktne objave na Facebook.
Rezultati su bili iznenađujući. Applum je utvrdio da Hootsuit dobiva 70% manje interakcije nego neka direktna objava na Facebook. Interakcija za TweetDeck je još slabija, a za Twitter 50% slabija u odnosu na Hootsuit.
Applumovo objašnjenje problema: Facebookov algoritam na neki način sankcionira aplikacije. Objave putem aplikacija su ponekad sve spojene u jednu, čime se definitivno smanjuje vidljivost objava, kao i njihove interakcije. Još jedan od faktora je i blokiranje objava aplikacije od strane korisnika. Također, među mogućim problemima se navodi i loše vrijeme objave postova (tu je kriva automatizacija) te loša optimizacija sadržaja za Facebook (objave bez linka, slike i opisa).
Pitamo se, da li Facebook namjerno "koči" aplikacije poput Hootsuita i TweetDecka kako bi ljudi objavljivali postove direktno putem Facebooka, ili se tu radi o nekoj drugoj vrsti problema?(Frano Šašvari) Postavio: /dff