nedjelja, 15. travnja 2018.

Lovio šarana, pa ulovio soma od 35 kilograma

Domovina net: Vijesti iz Slatine, Virovitičko-podravske županije, Slavonije i Baranje, te Lijepe naše; kontakt-dragutinfisli@gmail.com


Sreća se jučer osmjehnula Željku Đuroviću, ribolovcu iz Sv. Đurađa nedaleko od Virovitice. Na virovitičkim ribnjacima, nešto prije podneva, ulovio je svoj životni ulov, soma dugog 170 centimetara i teškog 35 kilograma.

– Ne mogu opisati koliko sam sretan, ovo mi je najveći ulov u životu i to samo dan prije početka lovostaja – rekao je oduševljeni Željko, koji ističe kako je na ribnjacima u biti lovio šarana.

– Bacio sam kukuruz, kao i obično, a kad je riba povukla i nije puštala, znao sam da to ne može biti šaran. Ulovio se na šaranski štap od tri libre, koji i nije moj, posudio sam ga, pa sam se cijelo vrijeme brinuo hoće li štap izdržati, hoće li ga oštetiti, jer je skup – o borbi između ribe i ribiča koja je trajala punih 45 minuta priča Željko, ponosan što je u ribolovu s njim bio i četverogodišnji unuk Marin.

– Rekao sam mu ''dedi se danas posrećilo'', da ne misli kako se takve ribe izvlače svaki dan, nego da zna kako je ovo zaista rijetkost, da se dogodilo jednom u mnogo, mnogo godina. Bit će i on ribič, siguran sam, kao i ja, odmalena – sa smiješkom kaže Željko, član ŠRĐ Ođenice.

Nakon što je divovskog soma izvukao na obalu, odmah je fotografijom ovjekovječio trenutak koji će pamtiti zauvijek, a svoju sreću poželio je podijeliti i s javnošću.

– Ovaj će som završiti u fišu, nešto ćemo spremiti za kasnije, a veći dio ćemo podijeliti drugima. Obitelji, prijateljima, susjedu koji je imao pune ruke posla oko rezanja na manje komade, ma bit će za sve – poručuje sretni ribič Željko. (icv.hr, mlo)

 


PROMO


OGLAŠAVAJTE NA DOMOVINA NETU!
Zamolba
Dragi čitatelji molimo Vas da ponekad kliknete na reklamu ispod članka.
Vas to neće koštati ništa, a nama će nešto značiti. Hvala unaprijed!
(Domovina net)
⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩