ponedjeljak, 16. listopada 2017.

Sjajne vijesti iz Slovenije: Slatinčanka Ema Brajdić vratila se kući sa dvije bronce i peharom

Domovina net: Vijesti iz Slatine, Virovitičko-podravske županije, Slavonije i Baranje, te Lijepe naše; kontakt-dragutinfisli@gmail.com


Međunarodno natjecanje u bodybuildingu i fitnessu Maxximum Open održano je u gradu Medvode pored Ljubljane u Sloveniji, 14. listopada 2017. godine, na kojemu Slatinčanka Ema Brajdić ponovo briljirala osvojivši dvije bronce u iznimno jakoj konkurenciji, u kategorijama juniorki i seniorki.

Ekskluzivno, Slatinčanka Ema Brajdić sa nama je podijelila svoje utiske sa ovog natjecanja i još ponešto :

-Natjecanje se odvijalo u malenom gradu Medvode, pored Ljubljanje u Sloveniji, 14. 10. 2017. Krenula sam skupa s trenerom Danijelom Miklečićem ujutro u 6:00 iz Križevaca, gdje mi je ujedno i klub Fitness Body Fit Križevci. Prijave za natjecanje i vaganja natjecatelja odvijala su se u vremenu od 9:00-12:00 sati. Svaki sudionik natjecanja odmah je nakon prijave dobio za uspomenu lijep paket sa sponzorskim proizvodima: majica, shaker, ručnik i vitamine.

Nakon toga odmah sam išla u backstage gdje sam ostavila stvari, te si raširila ručnike i deku na kojoj sam do izlaska na binu provodila vrijeme. Cilj je što više odmarati, držati noge na visokom, te jesti određene namirnice svakih sat i pol. Od namirnica sam nosila sve ono što je mom organizmu potrebno za dobar izgled na bini: suhe šljive, rižini krekeri, slani štapići, grejp, prženi lješnjaci, te komadić junetine i piletine. Bilo je mnogo različitih kategorija i kod muškaraca i kod žena. Moja kategorija je bikini fitness, te sam prvo išla u junior selekciju (djevojke do 23 godine). Bilo nas je 7 i  osvojila sam broncu. Bila sam presretna i znala sam da s jednim peharom i medaljom idem sigurno doma. Pošto sam dosad uvijek išla i u seniorke odlučila sam i tu okušati. I dobro da jesam! Od nas 12 bikinica, 6 nas je ušlo u finale (i ja među njima) koje smo se borile za prva tri mjesta. Suci su nas dosta dugo gledali i uspoređivali. Djevojke su bile iz raznih zemalja: Češka, Njemačka, Austrija, Poljska, Slovenija, Hrvatska... Svaka je imala prekrasan bikini, šminku, nakit, štikle. Prvo se izlazi na binu pojedinačno i odradi „I WALK“ gdje se djevojka sama prezentira i izvrti 3-4 poze, a zatim slijedi skupni izlazak i usporedba svih djevojaka. Dala sam sve od sebe da budem što opuštenija na bini, da sam samouvjerena, da čvrsto i odlučno stojim, da svaku mišićnu skupinu istaknem što je više moguće. Naravno, uvijek neka sitnica ostane zaboravljena, jer trema me „ulovi“ dok su sve oči uprte u mene i očekivanja su uvijek velika. Bikinica stalno mora biti nasmijana i puna samopouzdanja kako bi bila primijećena. Neke to lakše odrade, a neke teže. Uvijek mislim kako nisam dovoljno dobra, no moji rezultati očito drugačije govore. Ovo mi je treće natjecanje u manje od godinu dana, a šesti pehar i medalje su u mojim rukama. Svako natjecanje idem doma s peharima u ruci i preponosna sam. Svaki trud se isplati. Ove pripreme od mjesec i pol dana dosta su mi teško pale, jer radim svaki dan po 8 sati, moram obavljati kardio na tašte, te još navečer trenirati mišićne skupine ( + kardio opet). Uglavnom, nisam stvarno očekivala da ću u seniorkama išta osvojiti, jer djevojke su stvarno bile prekrasne i sve su se trudile pokazati u što boljem svjetlu. Suci su vidjeli da sam u odličnoj formi i bronca je moja. Taj osjećaj, dok držim pehar u ruci i medalju oko vrata, dok me razni sportski fotografi slikaju je neopisiv. U glavi mi se budi izraz lica mojih roditelja i najbližih prijatelja, dok im govorim što sam postigla. Upoznala sam, opet, puno novih ljudi i razmijenila s njima neke informacije koje mi mogu biti od koristi, pošto svatko ima neku svoju filozofiju kako odraditi pripreme. Slušam samo svog trenera koji se također natjecao, te opet osvojio dvije zlatne medalje i ostavio sve bez teksta svojom formom. On i još nekoliko dragih prijatelja i natjecatelja bili su uz mene cijelo vrijeme, pomagali mi, navijali za mene i to neizmjerno cijenim - izjavila je naša brončana Ema i dodala:

-Sada slijedi mali odmor od svega, jer mi je organizam iscrpljen, a treba mi energije i snage za diplomski koji kreće za koji dan. On mi je ipak na prvom mjestu uz ovaj prekrasan hobi. Iduće natjecanje bit će na proljeće iduće godine na Državnom prvenstvu Hrvatske. Zadala sam si visoke ciljeve i vjerujem da ću ih i ostvariti. Mogu biti samo bolja, kvalitetnija, čvršća i s većim osmijehom na licu - za kraj je izjavila samouvjerena Ema. (ekskluzivno za Domovina net Ema Brajdić; foto Ema Brajdić)

Foto :











TRGOVINA ELMAT, VLADIMIRA NAZORA 39 SLATINA, OVLAŠTENI SERVIS I PRODAJA PEĆI NA KRUTA GORIVA RENOMIRANOG HRVATSKOG PROIZVOĐAČA PLAMEN POŽEGA. POSJETITE NAS S POVJERENJEM!  
Sve informacije o ponudi možete dobiti na kontaktima: tel. 033/492-834; mob. 098/924-0820; e-mail elmatslatina@gmail.com

Uređujete unutrašnjost svog doma, a potrebne su vam pločice vrhunske kvalitete po cijeni već od 30 kuna, posjetite Izložbeni salon talijanske keramike u Ulici bana Jelačića 15, Slatina.


Zamolba
Dragi čitatelji molimo Vas da ponekad kliknete na reklamu ispod članka.
Vas to neće koštati ništa, a nama će nešto značiti. Hvala unaprijed!
(Domovina net)
⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩