petak, 28. travnja 2017.

Doroteja Santi: Bronca iz Beograda ispred svih medalja

Domovina net: Vijesti iz Slatine, Virovitičko-podravske županije, Slavonije i Baranje, te Lijepe naše; kontakt-dragutinfisli@gmail.com


Doroteja Santi jedno je od najboljih sportskih imena koje slatinski sport ima. Djevojka koja uspješno spaja atletiku i fakultetske obveze lani, ali i ove godine, proglašena je najboljom sportašicom Slatine, a specijalistica za pruge od 1500 i 5000 metara još dugo želi biti najbolja u svome gradu, ali i izvan njega.

- Ima nekiliko dragih utrka i pobjeda, ali najdraže mi je ovogodišnje Prvenstvo Balkana u Srbiji, gdje sam s juniorskom reprezentacijom Hrvatske osvojila treće mjesto. Najveća je čast biti u reprezentaciji, predstavljati na natjecanjima diljem svijeta Hrvatsku i upravo zato za mene taj nastup ima posebno značenje - kaže najuspješnija slatinska atletičarka Doroteja Santi.

Doroteja iza sebe ime mnoge pobjede na utrkama od 1500 i 5000 metara, a s obzirom na to koliko je dugo u atletici, kaže kako se niti ne sjeća vremena kad nije trčala.

- Počela sam trenirati u četvrtome razredu osnovne škole. Na trčanje me nagovorio jedan prijatelj, zajedno smo počeli, ali on je kasnije odustao, a ja sam ostala u atletici. Volim trčati, volim se natjecati, u početku me u atletici držalo i dobro društvo. Kad sam krenula nisam razmišljala o ozbiljnim natjecanjima i pobjedama na utrkama, krenulo je slučajno, ali nakon mnogo rada došli su i uspjesi.

Doroteja i danas voli dobro atletsko društvo, ali uglavnom trenira sama. Otkako studira u Osijeku (druga godina Učiteljskog studija na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera), njezina trenerica Tomislava Medvedović ne može biti uz nju, pa Doroteja na osječkom srednjoškolskom igralištu radi prema zadanom programu.

- Trenerica i ja u stalnome smo kontaktu i izvrsno surađujemo, iako na daljinu - dodaje slatinska atletičarka koja dnevno pretrči od osam do 12 kilometara. I tako šest dana u tjednu.
Iako je Osijek postao njezina privremena adresa, Santi ne razmišlja o prelasku u Slavonija - Žito. Uvijek je vjerna svome AK Slatina.

- Tijekom tjedna sam u Osijeku, vikendom doma, vjerna sam svome klubu i trenerici Medvedović, jer mislim da je ona ponajviše zaslužna za moj uspjeh.

Svaka čast atletici, ali Doroteja nikako ne zanemaruje fakultetske obveze, jer danas-sutra od nečega se treba živjeti. Voljela bi da može od trčanja, ali kod nas to baš i ne ide tako.

- Trčanje je hobi, važan dio moga života, ali od atletike se baš i ne može živjeti. Važno mi je da imam podršku roditelja, brata, trenerice, dokle god budem mogla uspješno gurati na dva kolosjeka, naravno da ću uz fakultet i trčati - zaključuje Doroteja, čija je specijalnost disciplina od 1500 metara. Na dvostruko dužoj dionici ne ide joj baš najbolje, a često trči i 5000 metara, ponekad i 10 km. Više voli kros nego staze, u Slatini je ipak navikla na travnate terene i zato je kros ispred prave atletske staze. (Petar Žarković-Glas Slavonije)

Osobni karton

Doroteja Santi rođena je 17. veljače 1997. godine. Od 2008. godine aktivno sudjeluje na prvenstvima Hrvatskog atletskog saveza, a u posljednje dvije godine i na međunarodnom natjecanju u krosu kao članica hrvatske reprezentacije. Na brojnim utrkama plasirala se među pet najboljih, slavila na niz utrka na pet kilometara, između ostaloga i na nedavnoj koja je održana u sklopu osječkog Ferivi polumaratona.

Biraj sigurno!


Zamolba
Dragi čitatelji molimo Vas da ponekad kliknete na reklamu ispod članka.Vas to neće koštati ništa, a nama će nešto značiti. Hvala unaprijed!
(Domovina net)
⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩