utorak, 17. siječnja 2017.

Vicevi za dobro jutro, jer smijeh je lijek za dušu

Domovina net: Vijesti iz Slatine, Virovitičko-podravske županije, Slavonije i Baranje, te Lijepe naše; kontakt-dragutinfisli@gmail.com



Dobro jutro poštovani čitatelji!

Vozi Haso pijan kad ga zaustavi policajac: 'Gospodine, smrdite na alkohol.'
'Pijan sam.'
'Ako ste pili, zašto niste dali ženi da vozi?'
'Ako sam pijan, to ne znači da sam i lud.' 😊


Na nekoj zabavi domaćica se obraća uglednom gospodinu: 'Ponudila bih Vam neko piće, ali znam da ste Vi predsjednik udruženja antialkoholičara.'
'Ma, ne. Ja sam predsjednik udruženja koje se bori protiv prostitucije.'
'Ma, znala sam da Vas nečime ne smijem ponuditi.' 😊


Učitelj ulazi u razred i odmah počinje ispitivati: 'Ti, dolje u kutu, ponovi što smo učili prošli put?'
'Pa znate, ne sjećam se...'
'Zar nisi ponovio lekciju?'
'Nisam... Sinoć sam se kartao s jaranima, malo se pocugalo, došao sam kući tek nekad ujutro.'
'Kako te nije sram?!? Što uopće radiš u školi?'
'Zvali su me iz kabineta ravnatelja... Došao sam vam popraviti radijator...' 😊


Zavodi Mujo Fatu: 'Fato, ljubavi moja, za tebe bih otišao i na kraj svijeta!' A Fata uzdahne: 'Mujo, dragi, a bi li ti meni za ljubav ondje i ostao?' 😊

-Zamolba
Dragi čitatelji molimo Vas da ponekad kliknete na reklamu ispod članka.Vas to neće koštati ništa , a nama će nešto značiti. Hvala unaprijed!
(Domovina net)
⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩