četvrtak, 25. kolovoza 2016.

11-godišnjem Patriku oranje nije teško

Vijesti iz Slatine, Virovitičko-podravske županije, Slavonije i Baranje, te Lijepe naše; kontakt-dragutinfisli@gmail.com



Patrik Pilaš, 11-godišnjak iz Viškovaca pored Pleternice, ove je godine na županijskom natjecanju orača kod Jakšića odmjerio snage sa starijim i iskusnijim kolegama natjecateljima, javlja 034portal.

"Prvi puta sam na natjecanju i najmlađi sam orač ovdje. Odlučio sam se na to zbog tate, jer on je bio na svjetskom natjecanju u oranju. Tako sam i ja želio nastaviti obiteljsku tradiciju", rekao je Patrik.

Orati je počeo prošle jeseni, a s traktorom radi toliko sigurno, kao da rukuje s igračkom. Natjecao se u kategoriji plugova ravnjaka.

"Orati nije teško. Treba znati napraviti plug i uhvatiti pravac. Da budem iskren, pravac je malo teže uhvatiti. Sve ovisi o tlu, je li grbavo, nagnuto, suho, mokro i naravno iza koje poljoprivredne kulture se ore. Plug ne mora biti poseban samo treba znati raditi s njim, vježbati, učiti i slušati starije i iskusnije", poručio je Patrik.(agroklub.com)

Zamolba
Poštovani čitatelji, molimo Vas da pokoji put kliknete na reklamu ispod članka i iznad loga. Vas to neće koštati ništa, a nama će puno značiti. Hvala unaprijed. 
(Domovina. net)