nedjelja, 20. travnja 2014.

Sjajan uspjeh mlade Orahovčanke u finalu Miss Universe u Opatiji: Kristina Prišč među 10 najljepših

Vijesti iz Slatine, Virovitičko-podravske županije, Slavonije i Baranje, te Lijepe naše; kontakt-dragutinfisli@gmail.com


Mlada, svestrana i lijepa. Kristina Prišč (21) iz Orahovice postigla je sjajan uspjeh u finalu Miss Universe Hrvatske održanom u Opatiji. Kristina je naime ušla u top 10 i tako slobodno možemo reći da je među 10 najljepših Hrvatica. Ulaskom u finale već je napravila veliku stvar, a ovaj ulazak u 10 najljepših je samo šlag na tortu:
Još uvijek sam sva u euforiji, uzbuđenju i presretna sam ovim rezultatom. Kada je počelo prozivanje za ulazak u 10 nisam očekivala da ću biti unutra. No, već su me treću pročitali i mojoj sreći nije bilo kraja.-započela je vidno ushićena Kristina. Sav njen ogroman trud, volja i zalaganje se isplatilo. Kako sama kaže, nije bilo ni malo lako. Proteklih nekoliko mjeseci čekala su je silna snimanja, castinzi, fotografiranje, vježbe i uz sve to brižno se posvećivala svome studiju novinarstva i velikoj ljubavi konjima.
Može li se to sve uskladiti:
- Ne da može, nego sve tri stvari, dakle, modeling, konji i studij, kada se spoje, čine mene kao gotovu osobu. Danas uživam i ako u bilo kojoj od ove tri stvari dosegnem vrh smatrat ću da sam uspjela u životu – nastavlja Kristina te gotovo u dahu prepričava što se sve događalo u danima uoči finala:
- Sve je krenulo snimanjem za televizije, potom su uslijedile pripreme, fotografiranje i slično te naravno neizbježne vježbe za kondiciju. Posebno me kao Slavonku pogodila prehrana. Navikla sam na domaću slavonsku obilnu prehranu, kad tamo listići ribe, riža i u najboljem slučaju salata s komadićima rajčice. Srećom pa smo u veličanstvenom hotelu ”Kempinski” u Savudriji svako jutro imali za doručak ”švedski stol”… U tijeku priprema posjetio nas je i poznati talijanski modni dizajner Gimmy Baldinini, a posebno mi se svidio dio kada smo posjetili Zagreb i stadion Dinama te se družili s igračima i vozili se su sjajnom Dinamovom autobusu – kaže Kristina Prišč te naglašava kako je u tijeku cijele ove priče sklopila mnoga prijateljstva:
Sve cure su OK, a posebno me se dojmila moja cimerica Patricija Kožulj. Toliko smo se zavoljele da smo zaključile kako smo pronašle sestre nakon 20 godina života. Moram se svakako zahvaliti i mojim Orahovčanima koji su me bodrili i bili velika podrška, a posebno mojim roditeljima, bratu, ujaku i baki koji su bili na finalu u Opatiji – dodaje ova mlada Orahovčanka koje je nakon izbora imala pregršt ponuda za modeling, no za sada je na odmoru u Orahovici, a poslije što bude.
Treba svakako reći da je na Internet glasovanju dosegnula visoko 4.mjesto sa „1100 lajkova“ kao i sama pobjednica Ivana Mišura za koju Kristina kaže da je vrlo skromna, pametna i divna djevojka koja je itekako zaslužila titulu najljepše:
- Puno se toga događalo nakon izbora, javljaju mi se poznate osobe sa svih strana, čak sam putem facebooka dobila i bračnu ponudu. Lijepo je da me ljudi cijene, ali ja i dalje želim biti jedna obična Orahovčanka koja ime svoje ciljeve i u njima ustraje. – zaključila je uvijek nasmijana i jednostavna Kristina Prišč. Za kraj smo ostavili 10 brzih pitanja Kristini:
Vrijeme je isteklo, razgovor završen. Kristina Prišč s osmijehom na licu odlazi u nove pobjede, a sudeći po njenom karakteru i ustrajnosti vrlo brzo ćemo ponovo pisati o njenim novim velikim uspjesima. (vpz.hr)